J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Men utsikten gick inte av för hackor!

Publicerad 2010-11-03 23:28:32 i Allmänt

Jo, jag vet att jag ser ut som f*n, men det orakades liksom inte fixas i morse. Dessutom är det inte lätt att se snygg ut när händer och fötter har samma egenskaper som isbitar, man är påpälsad i overall och med en bege hjälm på skallen. Tur att jag hade en mysig halsduk att gömma mig i. Kanske skulle börja odla hår så man kan göra som hästen och gömma sig bakom luggen.
Jag töltade, tror jag. Det är inte lätt att leta efter något när man inte vet vad man letar efter. Stående begrepp idag.
Jag har just tagit ett långt och varmt bad med boken jag läser. Den är otäck. Om det inte vore för att det är en skoluppgift så skulle jag aldrig läsa den. Jag hoppas bara att jag kommer kunna sova i natt.
Familjen Hultgren på häst, och ta vara på detta nu för inte sjuttan kommer det hända igen! Undra om pappa eller pappas häst misstrivdes mest...?
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela