J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kan ej svara på sms

Publicerad 2010-11-02 22:17:18 i Allmänt

Idag har vi sett en massa coola grejer denna ö har att bjussa på. Så klart tog vi fin fina bilder oxå, men jag är på semester och orkar inte fixa och tixa med det nu. Får bli en bildbomb när jag kommer hem istället!
Nu ska jag mysa med en film! ( tur att jag tog med datan! ) Hehe, har aldrig varit så bra på isländsk tv... Men dom tar både MTV och, hör och häpna, SVT 2. Jo, det är sant! Kollade just på Kobra, det handlade om konst, var riktigt intressant faktiskt. Nästa vecka ska det handla om klackar. Visste ni att man kan operera in fett under fötterna så man kan gå längre/bättre i höga klackar. Helt sjukt ju. Därmed inte sagt att jag tycker det varken är bra eller dåligt!
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela