J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hur mycket plast får jag ta?

Publicerad 2010-11-18 06:53:38 i Allmänt

Jag vaknade sex för att ta reda på om jag åker med Fredde eller om jag skulle ta bussen. Jag åker med Fredde och det betyder att vi åker om typ en timme och det ger mig MASSOR tid över. Jag tror jag ska kliva ur sängen, klä mig och, hör och häpna, göra lite matte! Vi har ingen matte lektion idag, men vi fick ett papper vi skulle göra ändå.
Mamma och jag har paketerat in byxorna från junkyard så idag åker dom med posten tillbaka!
Dom åker tillbaka
Dom har jag reserverat istället. Det fanns bara en medium kvar och jag hoppas att dom ser mitt mail och paxar dem åt mig!
Dom tänkte jag köpa först, men Mäster tvättaren Mamma sa att det lila kommer färga av sig på det vita. Även om det inte bli så vill jag inte chansa. Inte så kul om det stämmer direkt, pengarna i sjön!

Jag hoppar och trampar på ditt hjärta. Du kanske tror att du är gjord av hårdaste betong.

Nu börjar mig dag! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela