J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

You, you need to be nicer

Publicerad 2010-05-09 11:44:30 i Allmänt

Länge sen jag lyssnade på The Cardigans, kommer ihåg när jag nästan bara lyssnade på I can buy you. Det är ju ioförsig A camp, men dom har ju samma sångerska. Ja, dom med Imperiet och Ebba Grön, jag håller inte koll på vilket band som skrev vilka låtar, Thåsttöm som Thåström.

Snart kommer Fredde hem och då ska jag väl helst ha tagit bort mina grejer från hennes rum och bäddat sängen. Kanske ska smöra lite och damsuga golvet oxå.

När något är så där mega smutsigt, typ som handfaten på både Freddes o mitt rum, då spelar det nästan ingen roll hur trött eller utmattad jag är, då städar jag. Tar bort alla bomullstussar, aloe vera blad, tops och sminkrester. Så lätt och så fint det blir!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela