J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vad ska det bli av mig?

Publicerad 2010-05-03 18:50:56 i Allmänt

Idag är jag trött.

Hela kroppen känns som spaghetti och hjärnan är på någon form av stand-by läge.

Imorrn är det prov på Amerikanska Revelutionen och på torsdag spanska prov. På slöjden idag skulle jag prova klänningen när under och över klänning satt ihop för första gången. Jag blev chockad, den visade sig vara på tok för stor! 15 cm över brösten och 16 cm i midjan. Känns nästan som det kommer gå snabbare att sy en helt ny klänning ist för att sy in den för stora. Tror jag stannar efter skolan imorrn och syr lite, kommer aldrig bli klar annars!
Och så ska man ju köpa skor oxå. Nej, det slutar nog med att jag går barfota på balen, det vore lite ballt.

Man kan ju måla dit skor. Har ni sett när folk målat kläder och sånt på kroppen? Det är häftigt.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela