J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''Snart så är det fredag och då försöker vi igen! ''

Publicerad 2010-05-11 23:03:52 i Allmänt

Oj vad glad jag är!!! Jag har en massa energi till övers, jag tänkte ta en promenad sen kollade jag ut, det är mörkt och Fredde är sjuk och mamma är trött. Jag vill inte gå själv, man vet aldrig vad som kommer upp ur dikerna när mörkret lagt sig!

Jag har lagt lite energi på att iaf lägga allt som ska hängas i garderoben i en hög och allt som ska vikas och läggas i en annan. Man måste ju börja nån stans!

Jag har tagit hem klänningen nu. Jag ska bara fålla den, sätta fast axelbanden och rynka den lite mitt fram. Den kommer bli najjs!

Jag har hittat ett till gamlat progg/punk band att lyssna på. Noice. Kommer ihåg att min moster Hillan lyssnade på dom, eller om jag minns rätt så köpte vi en skiva med dom till henne iaf. Låter rätt mkt som tidig Magnus Uggla. BRA. Det finns ett till band som låter som tidig Uggla, KSMB.

Jag vet att själv att jag tycker det är jobbigt när folk lägger upp youtube klipp hela tiden, kan tänka att ni oxå tycker så. Men jag gör det ändå, så varsågoda! Här har ni tidig Uggla, Noice och KSMB.


Uggla

Noice

KSMB

Om ni inte hajjat det än så kan jag meddela att JAG GILLAR MUSIK!!!!

//H

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-12 13:17:41

KSMB är typ bäääst :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela