J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

smutsiga naglar och sprayat hår

Publicerad 2010-05-31 22:25:02 i Allmänt

Jag längtar redan till frukosten som kommer äga rum om ca 7 timmar.
Ibland kan jag äta hur mkt som helst, bara så där. Jag syftar inte på godis och sånt, men mat, jag kan lassa in mängder.
Ibland kan jag inte äta alls mkt, jag blir helt enkelt mätt väldigt snabbt.

Nu är jag inne i en äta-period. Den började idag, på lunchen åt jag nästan konstans mellan 11.30 - 12.00 och det blev inte en enda köttbulle kvar efter middagen här hemma.
Har jag kanske slappnat av nu efter musikalveckorna och insett att jag är hungrig? Ja, det är inte helt omöjligt. När jag är stressad är jag inte nå vidare hungrig alls, men det känns inte som jag varit så stressad. Hmm...


Ja, det ska bli gott med frukost, den saken är BIFF!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela