J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Så bra så bra så bra

Publicerad 2010-05-16 20:09:38 i Allmänt

Jag är glad över vad jag hunnit med under detta lilla minilov.
Onsdag: Fika med Johanna, Jarre och Linn på Joan´s ( Eller Jans som man oxå kan säga )
Torsag: Fira mig hos Johanna med Jossan, Jarre, Louise och Johanna så klart!
Fredag: Filmkollning hos Jossan med Jossan, Jarre och Becca.
Lördag: El grand finale! Servitris på 50 års partaj. + social time med Paulina
Söndag: Sitta på en bänk och se solen sakta gå upp, äta göör god pannacotta, sova så där lite för lite fast att det inte gör något alls, tränat och nu njuter jag av att jag mår så himla bra!

Jag blir bara lite rädd, jag vet ju att den här braiga känslan kommer försvinna ut i universum och trollas bort nån gång så småning om. Det gör mig lite så där halv skarj. Fast åandra sidan så kommer jag ju må så här bra efter det att jag mått så där dåligt, om ni fattar hur jag tänker.
Jag är oxå extra glad idag för imorrn får jag träffa AMANDA!!!!! Och så ska pappa och moí köpa bas/ar till Lisa och förhoppningsvis skor till balen och så är det ju Tekväll!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela