J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Punkt

Publicerad 2010-05-28 23:25:29 i Allmänt

Ikväll var vi bra.

Jag orkar inte skriva så mkt om det nu, annat än att jag hade APKUL och att glada miner smittar av sig.
Eller, nja lite mer kommer jag skriva men men.

Föreställningen i skolan var så där måste jag erkänna, men Amanda och jag for hem ( Lisa funka, tummen upp! ) och kollade på Forrest Gump, kokade kräm och sprang runt bland snår och buskar.
Vi hade så mkt överskottsenergi! Men vi kom ner till logerna och delade med oss, oj oj oj vad taggade hela gänget var! Älskar sånt!

Nu ska jag tvätta av Monica och sätta på Josephine. Imorrn kanske kanske kanske far och moi kopplar in baslådan i Lisa och om vi gör det så sätter vi defenitift i ett större batteri! ''Den som lever får se.''

Morgondagen börjas med amerikanska pannkakor iaf. Kan man äta blåbär/hallon kräm till det tro? ja, den som lever får se helt enkelt. Gillar inte lönnsirap så mkt, inte till pannkakor iaf.

När jag kollat upp ett nytt ordspråk så hittar jag meningar till dom överallt! Jag kan peta in ''den som lever får se'' vart som helst känns det som.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela