J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Oh, therse a wisper in the wind, cant put my finger on it, but it's calling out my name.

Publicerad 2010-05-25 22:30:03 i Allmänt

Det gick jättebra på ridningen, bättre än jag hoppats på! Hästen var jättemjuk och drev bra, KUL! Vi hoppade teknikbana, den var rolig. Man skulle lägga lite volter och jox, annars brukar det bara vara hinder i följd, typ, men nu var det lite ''mer'' av det hela, kul det med!

Jag har kokat ihop lite kakor tills morgondagen. Jag följde inte riktigt receptet så noga, så det slutade med att jag imporviserade ihop lite mer kladd. De blev förhoppningsvis ätbara. Ee, energin är det viktiga och det är dom sprängfyllda med!
Tänkte proppa i lite med energi, russin. Vi har nästan jämt russin hemma. Idag var en av nästan gångerna...

Nu ska jag lyssna på Eldkvarn och kolla biljetter till Lars Winnerbäck och Visfestivalen. xoxo. //H

ps. Vad glad jag är ! Så himla underbart att man kan va det trots att regnet faller ner och lägger sig likt en maska i strumpbyxorna. Men idag gillade jag regnet, ja, det känns fräscht.
Dagens tanke går till Christer och Tommy, ( två som jobbar hemma ) och resten av deras sällskap nu. Dom är på motorcykel resa genom de småländska skogarna. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela