J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Nej, bara ett helt vanligt smsragg. HAHAHAHAHA

Publicerad 2010-05-02 20:09:25 i Allmänt

Jag vaknade av att pappa var uppe och flängde runt vid 7-tiden. Jag somnade om, vaknade igen vid kanske åtta och bestämde att om en halvtimme skulle jag upp. Visst, jag gick upp halv nio och upptäckte att lampan var tänd och larmet på mobilen lyste med sin frånvaro!
Ibland har man större tur än man förtjänar. Visst har jag en familj som väcker mig när det är så, men dom skulle väckt mig tre kvart innan vi skulle åka och så skulle jag fått åka till kyrkan med äckligt hår och mascara all over.

Jag har både hoppat stuttsmatta och långhopprep idag, det är rätt kul alltså!

Mamma och jag tog en promenad i den fina solen nyss, najjs!

Nu ska jag gå in på borås tapeter och kombinera rum. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela