J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Musik, det som är så underbart!

Publicerad 2010-05-17 21:30:53 i Allmänt

Idag har vi jobbat med musikalen hela dagen ( i skolan alltså ) Det var jobbigt, jag föll nästan i sömn på slutet. Och så hade jag ont i huvudet, trots flera timmar senare och två Ipren så känner jag fortfarande viss smärta. Kan det vara migrän?
Eller så kan det vara solens gassande strålar som letar sig in i huvet på mig och orsakar kortslutning i nerverna så det blir helt kaos där inne. Så skulle det kunna vara.

Jag spelar Monica, en helt vanlig kvinna. I början av musikteatern är hon väldigt glad och positiv, men blir bara mer och mer stressad och nerös, fast rätt tråkigt genom hela showen. PMS kärring skulle man kunna säga.

Tekväll ikväll, vi satt ute och myste! Kan tänka mig att det kommer upp bilder på Jossans blogg, håll utkik!

//H

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-18 19:55:53

Du är värsta bra på att skådespela :D (y)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela