J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Mobila anteckningar

Publicerad 2010-05-08 23:25:47 i Allmänt

Egentligen är det onödigt att ni tar med skivor, det är ju jag som kör.
/ Pappa på väg till Vemdalen

Du ska bara hålla käften stängd och suga min kuk.
Hur ska det gå till?

Och du din jävel, dig har jag aldrig tyckt om. Ska jag begrava dig levande eller? Far åt helvete!
/ Bästa sommaren ( eller vad den heter )

Man ska inte vara rädd för döda människor, det är de levande man ska akta sig för.
/ Bästa sommaren. Klockrent btw

Det kan bli en askungesaga, som han som var med i Talang. Han sångaren, Pavarotti.
/ Johanna på SO-lektion

Muren är skithög!
/ Jakten på Juila

Då var det kolsvart och nu är det ljust.

Jag vet inte hur jag ska hålla pennan.
/ Josefin Torssander 16 år gammal.

Det brukade Masaierna ha i ögonen. -Vem är det undra Jarre.

Sist men absolut inte minst! Tvärt om.

It is an illution

Kärleken är för stor men själv är jag för liten.
/ Ebba i Ebba och Didrik

//H

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2010-05-09 21:50:29

Du glömmde:

"Kärlek är bara en massa kemiska grejer som gör att man blir kåt ock konstig"

Mark ur festival filmen.

thihi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela