J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kärlek är för nån

Publicerad 2010-05-01 08:20:12 i Allmänt

HEJ!
Jag lever och har hälsan, var ett tag sen update, men så kan det gå!

Igår var det både Konungens och min systerns födelsedag, Valborg kallas visst folk det.

gustafsvik på dagen, kul, men det blev lite långtråkigt. Jag hoppade från 5:an!!! Shit, jag som inte ens vågar hoppa från 3:an i Viala, ger mig själv en klapp på axeln, good girl! Det läskigaste var inte själva fallet, det var att våga hoppa. De få sekunderna jag var free falling, jag han inte riktigt tänka så mkt på det.

Kvällen då?
Middag med de underbaraste flockorna walkin' och sedan promenerade vi till Bärnstugan. Det var roligt och jag hade jättekul!
//H

Kommentarer

Postat av: Sigbjornmarlen

Publicerad 2011-08-30 08:40:30

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela