J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Kalla mig glasögonorm, gör det! Men jag är iaf bättre än dig!

Publicerad 2010-05-24 22:24:08 i Allmänt

Jistanes vilken lång dag den här måndagen har varit! Vi repade igenom musikalen idag med all rekvesita ( nästan iaf ) med smik och ljud och hela baletten. Det var jättejobbigt, trots att vi körde hela dagen utan rast så blev vi inte klara. Och så säger regissören att vi inte har någon energi, inte konsigt. Vet ni hur dålig luft det är i aulan eller!?
Nej, imorrn får vi rycka upp oss och vara lite glada!

Gymmet efter skolan, jag tänkte att jag skulle hinna med ett varv ( maskinerna, )  lite hantlar och rätt så mkt löpning.
Jag började på cross trainern och sen blev jag fast vid Runway Show eller vad det nu heter. Dom gjorde jättefina klänningar allihop den här gången! Sånt är kul.
Ja, det var det jag hann med, men jaja så kan det gå.

Tekväll hos Johanna sen.
Jag började med ostrullar, en maskrosätande tiger och avslutade med sparka-sönder-blåsbubblor- leken.
Ja, efter en annars rätt tråkig dag var det ett underbart sätt att få ett så fint avslut!

xoxo//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela