J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Imorrn då? Kommer det en dag då med? Vart tar denna dagen vägen? och var i katten är JAG???! !

Publicerad 2010-05-07 17:33:41 i Allmänt

Det blåser idag gott folk! Vi promenaerade på idrotten imorse och det gjorde nästan lite ont, hade ingen mössa.

Vem bryr sig om hur dagarna går? Dom vandrar som dom vill.
C.Wreesvijk

Idag kommer moster Hillan, moster Cathy och morfar. Imorrn är det födelsedags partaj. Nu är jag trött. Jag tycker det är konstigt att jag är så trött, jag sov 8 timmar inatt, och nästan natten före det med.

//H

Kommentarer

Postat av: louise

Publicerad 2010-05-07 18:02:19

sv: ja lr hur, men cool var den iaf ;D

puss och kram! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela