J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Hjälp????

Publicerad 2010-05-12 22:24:05 i Allmänt

Blir lite lätt deprimerad när jag inser att man ska planera sommaren snart.
Jag vill ta det som det kommer, göra lite vad som faller en in. Jag inser mer och mer att livet i allmänhet inte fungrar så. Helst ska man väl planera hela livet, inte bara göra matsedel. Ja, när jag blir 30 ska jag ha jobb, hus och en jackrussel.

Nja, helst inte.

Jag har planerat in två veckor i Vrigstad iaf. Från den 19 juli och fram. Såklart Videc festival oxå. Det blev inget ridläger i år, det hans inte med. Tiden flyger iväg och jag sitter här och bloggar. Haha, ska jag skylla mig själv?

Jag han iaf med en fika med Johanna, Jarre och Linn ikväll. Det var behövligt, något annat. Jag är lite rädd för att nöja mig och bara vara, jag vill ha det bästa. Fast samtidigt som jag vill ha det bästa så vill jag bara vara. Men varför ska jag välja då?

//H

Kommentarer

Postat av: annie

Publicerad 2010-05-16 20:04:56

19 juli är ett mycket bra datum ;)

nämligen min födelsedag! hehe.

hoppas vi ses när du kommer ner då :)

kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela