J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

fastnade på tuben ..

Publicerad 2010-05-24 23:16:49 i Allmänt


Titta vad jag hittade!
Om ni bortser från kvalitén så är det bra. Rugigt bra tillochmed!

Jag blir lite ledsen när jag tänker på att jag inte kan vara som Håkan eller Plura, 1000-tals personer kommer inte gunga i takt till min röst. Snyft.
Tänk vilken underbar känsla att bara stå där på en enorm scen och människor har lagt ner tid på att leta biljett, betalt en biljett, tagit sig till konserten och bara leverera lycka.
Nej, börjar nästan fukta sig i ögonen tror jag.

Aa, ok en annan fråga: Varför får man inte visa att man är ledsen? Håller man för ansiktet när man gråter enbart för att gråt-minen inte är så vacker? Alla vet ju att tårar finns, varför ska man hålla undan dom? Jag fattar inte.


//H

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-05-25 00:16:29

Jag tycker också att det är skumt att man inte får visa att man är ledsen D:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela