J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''Det här är mitt liv och jag lever min dröm''

Publicerad 2010-05-02 00:28:56 i Allmänt

Det blev en sväng in till stora staden ikväll. Och så mkt mer blev det inte.
Lite balkong-häng, ( oo jag skapade ett nytt ord! ) lite soffsittning. Och en flygande väska.
En erfarenhet rikare!

Förlåt, det där var en mkt komplicerad text.

Idag ska jag inte till Norrköping, jag ska på komfiramation.
Min kusin komfirmeras, vi ska fira honom. Säger man fira till sånt? Alltså inte så jag menar att jag inte tycker det är värt att firas, men ( eller, jo så är det nog med.. ) säger man fira till en komfirmand?
Och så ska jag baka någon form av bröd, tror jag.

Tjingelipling! //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela