J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Där borta vad piren har jag lagt min far

Publicerad 2010-05-27 21:15:53 i Allmänt

Angående hämtning av Lisa:
Den bitchen ville inte starta när jag skulle hem.
En promenad på 7-8 km i ballerina och en väldig massa ögonvatten senare knackade jag på dörren hos Jossan.
Fortfarande full av dåligt adrenalin, men ja, det smakade gott med sällskap och fika!

Nu är Lisa på laddning och jag är inte helt nöjd i själen än känner jag, men snart ska jag få gå in i Arseniktornets bubbla och låta allt runt omkring försvinna. Sen ska jag drömma gott och sova sött! //H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-05-28 06:31:54

Du hade ju kunnat skippa 7 km om du velat så hade jag skjutsat hem dig... Men det kan ju vara skönt med en promenad...<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela