J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

bra och varm dag

Publicerad 2010-05-22 22:57:53 i Allmänt

Gick nyss en promenad. Vad underbart det är när man kan vara ute i bara linne  när klockan slagit tio.
26 grader i poolen ikväll.
Jag hade stalljour ikväll oxå, det gick bra. Inte så mkt att göra, men mysa med hästar kan man göra länge! Eller skjutsa Paulina i hökärran, eller råka snärta sig själv i rumpan. Stallet är ett härligt ställe att spendera tid på.

Imorrn ska jag och pappa meka lite med Lisa och Fredde, Pau och jag ska rida fjordningar.
Jag öppnade lådan med bassystemet i idag och kollade på härligheten. Jag tror nog att den får plats, men det blir på håret, det kan jag säga! vill man så går det mesta.



Nu ska jag kolla på Flight 93. xoxo//H

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-05-22 23:57:18

Promenaderi ljumma sommarkvällar är en anledning till att leva!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela