J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

'' Vi är räddade och fria''

Publicerad 2010-03-14 23:18:11 i Allmänt

I lurarna frågar Laleh vad det ska bli av mig. Bra låt, men det knyter sig i magen och jag vill bara inte tänka på det för jag har inte en susning om vad det ska bli av mig.
Den här dagen har varit fullspäckad med bilåkning, stelhet, chill och lite dans på slutet. De andra sitter vid tv:n och ömsom dricker kaffe ömsom dricker annat och väntar på att någon ska ta initiativet till att gå till sängs, typ. Själv sitter jag i sängen med en dator i knät och känner att mitt huvud leker lite med mig, tankarna leker hela havet stormar. Ibland är jag lyckligaste tjejen på jorden och ibland är det precis tvärtom. Är det det här som kallas tonår? Jag hoppas innerligt det för det tär, det är som ett svart hål som suger energi. Oj, det där lät ju nästan lite poetiskt! Eller patetiskt.
Tack Pau för datan! //H

Kommentarer

Postat av: Henryrebecca

Publicerad 2011-03-29 15:17:29

Just Surfin.. Hello From Gold Coast Australia.. Well Done.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela