J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

tjolahopp

Publicerad 2010-03-02 17:40:22 i Allmänt

Idag har jag varit i skolan, rent fysiskt, men det känns som jag varit en helt annan stans. Jag har världens lock för öronen så allt ljud lägger sig som en dimma runt mig känns det som. Passade på att sova lite på idrotten, det var najjs! ;D Tror dock inte det var så bra för nacken, låg väl kanske inte i världens bästa position.
Annars idag då? Inget spec. Jag har länmat in ledighetslapp, om två veckor på söndag åker vi till The who valley ( Vemdalen, hehe, pappa tycker det är kul iaf! ) med polersarna från Wingfeald. Ska bli urkul! :D Imorgon åker Amanda upp till Kläppen. Jag önskar henne en fin semester och ha så kul! Puss på dig bruttan! 
//H
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela