J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

lagom så där

Publicerad 2010-03-10 20:42:12 i Allmänt

Vad har jag för liv egentligen? Här sitter jag i min säng, tuggar äckligt tuggummie och kollar på raw comedy club klipp på youtube. Jag borde kanske känna mig tråkig för att jag inte hittar på något med en kompis eller två, eller känna mig stressad för att jag behöver städa mitt rum eller för att jag har en uppsats som väntar på att bli skriven, men jag är lung.
Jag trivs rätt bra med youtube klipp och ett litet stökigt rum. Jag städar när lusten faller på, vare sig jag behöver eller inte. Uppsatsen kommer bli skriven och inlämnad i tid, jag har bara inte lust ikväll.
Det känns faktiskt jätteskönt att jag kan trivas med mig själv, kan ju vara bra att kunna nångång i livet.

Det skulle vara kul att ligga och mysa med någon, bara hålla om och gilla. Ta det inte på fel sätt nu, men jag gillar kroppskontakt. Jag tycker om att vara nära någon, jag gillar låånga kramar och trånga konserter. Men ta det inte på fel sätt, jag är ingen läskig typ som står otäckt nära på bussen bara för att. Jag tycker bara att det kan inte bli för mkt mys. Jag brukar lägga mitt huvud mot Freddes axel på morgonbussen, det är mysig. Mysigare än att sitta rakt upp och ned iaf. Varför skulle man inte kunna ha det mysigt på morgonbussen?

MER MYS ÅR FOLKET!
ROPET SKALLA, MER MYS ÅR ALLA!

kanske ska döpa om bloggen! ;D //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela