J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jaja, detta fält måste fyllas i

Publicerad 2010-03-31 14:22:46 i Allmänt

Vi började inte förens halv 9 idag, sköönt. Det betyder att jag inte behövde gå upp vid 6. Jag vaknade ändå vid 6, men gick ner och bredde några mackor som jag sedan njöt av i sängen, gött! Jag satte klockan på 7, det räckte med att åka hemifrån vid 8. Jag vaknade vid sju, somnade om, vaknade vid kvart över, bestämde att jag skulle kunna sova  5 min till. När klockan var 07.21 kom jag på att jag lika gärna skulle kunna sova tills halv.
Ja, jag hade en halvtimme på mig imorse, men det gick det med! ;)

Ja, om ni var sugna på att veta vad som hände på Hullagård tidigt imorse alltså! //H


Och ikväll åker Torssander och jag till gymmet, skönt! Ska även köpa hårfärg. Vi är ju lediga på fredag så vi ska slinga håret då. kul! = )

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-03-31 18:17:18

Bilden på jossan är ffffffffffiiiiiiiin! och ja, man undrar ju faktiskt ibland vad som händer på hulla gård :D

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-31 19:15:02

Meen, vi var tvunga att börja 8 :O

Grattis till godispåsen (Y) :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela