J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag skyndar långsamt

Publicerad 2010-03-25 21:41:03 i Allmänt

Nu kan jag lyssna på musik i Pärlan ( nej, shit, jag kan inte kalla henne pärlan! Kanske inte ska säga henne heller iofs. men hon heter ju Lisa, eller den om så passar bättre. ) Vi har tvugna att slipa/såga ett större hål i panelen, sen var det i princip bara att sätta i kablarna, trycka i spelaren i hålet och starta. Funka perfekt! Ska bara övertala pappa om att ett rejält bassystem inte skulle sitta fel! ( Han har börjat citera en textrad från någonstans. ''när du ler mot mig kan jag aldrig säga nej.'' Är det en pik? ^^
Nej, jag tycker sånt är FEL!! Det kokar i huvudet när jag får höra att folk utnyttjar andra på det sättet. Det är en sådan sak jag på allvar kan säga att jag hatar. Så fruktansvärt dålig stil.
//H

Kommentarer

Postat av: Amundkatharina

Publicerad 2011-01-27 08:20:59

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela