J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag går in i den endlösa glädjen ikväll

Publicerad 2010-03-10 19:55:28 i Allmänt

- Hej Josefine! Vad har du hittat på för skojsigt idag?

- Jag har rastat Lisa, skruvat fast växelspaksknoppen ( satt lite löst, skramla som sjuttan! ) vi var på HLR kurs på skolan, det var kul tro det eller ej! ;) Amanda och jag tog en stärkande promenad i det fin fina vädret och så har vi redigerat en film som vi gjort i svenskan, nästan klar. Jag har även hunnit med en kopp latte gjord på espresso med kardemumma, det var gott!! + lite chokladglass från SIA, den är sååå mkt godare än all annan chokladglass. Smakar choklad och inte massa aromämnen. Bra!

- ok, hur går det med So uppsatsen som ska vara inlämnad på fredag då? Några framsteg?
- Jag har läst igenom vad de tycker på Vegetarian.se, thats it. Det är meningen att jag skulle skriva lite ikväll, men jag vet inte. Jobbar bäst under press, gör nog allt bäst under press vid närmare eftertanke.
- ok, tack så mkt Josefine för att vi fick störa i ditt annars så händelserika liv!
- Man har den tid man tar sig.
- Snyggt avslut!
- tack ! xD

 //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela