J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''Jag blev full och gick runt i stilett för din skull''

Publicerad 2010-03-24 14:45:23 i Allmänt

Hur det alla landets 9:or?
Jag drev nog ut lite väl mycket, som vanligt, men det var kul och jag tror iaf. att gramatisken blev bra. NationellaProv i engelska snackar jag ju så klart om! ;) Ja, jag tyckte det var kul, Mr: Hellstöm kanske hjälpte till aningens aningens.

Ja, vad ska jag hitte på dagen till ära då? Jag ska plugga. Heeeela dagen ska jag ägna åt so. Jag ska skriva om köttätning. Jag hade nästan gjort klart allt, skulle bara skriva lite slutsatser och sånt, nästa gång jag skulle ha usb:et var det borta. Jag har inte en blekaste om var det håller hus, så det är bara att börja om från ruta ett. Är ju inte så där överlycklig på mig själv..

 //H
ps. Idag har jag haft flätor, fint, men mitt hår ser jätteäkligt ut. Konstigt, jag tvättade det senast igår kväll. ds.

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2010-03-24 14:57:23

Det gick ganska dåligt för mig på provet.. och jag tyckte att det var tråkiga ämnen :C

Vilket skrev du om? (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela