J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

inte bra, inte bra

Publicerad 2010-03-17 17:36:25 i Allmänt

Jag har tappat bort den enda hårsnodden jag hade med mig upp till hit och det resulterar i att jag ser för jävlig ut i håret. och så vet jag inte vart mössan är så inte kan jag gömma skiten i den heller, annars är det bara bra med mig.
Vi har åkt iscart idag, det var inte så kul. Det gick långsamt, annars var det kul.! :D
På eftermiddan åkte fredde jag, pappa och pau lite i hopparken. Jag körde det svarta, inga problem. Det gick jättebra och var inte alls så svårt.
Ikväll ska vi äta flott frisbee ( pizza )  Yummie! :D
Lyssnar på flickan från det blå med Jimmy jansson, det ÄR bra.
''hon lovar mig att alltid stanna kvar. Ja, hon lovar mig att jag är allt hon har. Sången om flickan, flickan bredvid mig som viskar hallå. Hon stormar av lycka, lycka omkring sig för att jag ska förstå att hon är flickan från det blå.''

//H
och bara för att vi är BÄST! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela