J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

I loved you first

Publicerad 2010-03-13 23:41:13 i Allmänt

Vi var och kollade på tapeter idag, det är göör kul!! xD Synd bara att det finns så mycket snyggt. Nu är det ju bara ett rum som ska kläs om och jag har lite problem med hur jag vill att det ska se ut, men fatta när man får ett aldeles eget hus att inreda! Jag längtar, man behöver inte välja om man ska ha ränderna på hög-eller låg-kant, vi tar båda! Det finns ju fler rum. Ja, jag längtar, det måste erkännas.

Jag vill jättegärna ha randigt, inte hela rummet men en eller två väggar iaf. Mamma kom med en dålig nyhet, vi kan inte ha randigt, vårat hus är för snett! För snett!? Så är det med äldre hus, tyvärr. Hon sa att man kan räta upp väggarna om man vill, men det ville inte mamma, hon tycker vi ska ''bevara'' det gamla. Vem sjuttan vill ha sneda väggar?! Vad ska det va bra för? Jag fattar inte. Visst om man vill ha kvar höga förnster och kakelugnar, saker man ser, men om väggen lutar märker väl ingen? Om man inte har randiga väggar förstås..
Nej, sneda väggar tycker jag inte om, vare sig de är gamla eller inte, jag vill ha ränder.
    //H

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2010-03-13 23:44:29

sv; åh, det ska jag absolut testa!! Har fortfarande ont i halsen... faktiskt... Tack så mycket för tipset! Hoppas du får en fortsatt fin helg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela