J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

...

Publicerad 2010-03-09 22:44:05 i Allmänt

Det är kul att blogga. Det är oxå kul att ni läser, inte för jag kan sätta ett ansikte på alla ( låter det som ni är flera hundra nu? Så är inte fallet men.. ) Synd bara att jag inte lägger upp mer bilder, men det kommer kanske upp några på Duetten, Lisa skulle skicka några. Lisa är förra ägaren.
Hon var i usa en gång och köpte hon en sån där namnskyllt som det finns på barnvagnar ibland, den satte på epan, jag heter ju inte Lisa, så då tänkte jag att själva traktorn får heta Lisa. Fast jag tycker det är larvigt att sätta namn på allt och alla, men nu när den ändå satt där. Lite charmigt kanske.

Jag vet inte vad jag ska säga, ska man säga epan, traktorn, Duetten? Vad ska jag säga? Det är ju ingen riktigt epa utan en A-traktor som det så fint heter, jag vill inte säga trakton, vad kommer folk tro lixom? Jag kör ju inte omkring med en stor traktor i samhället. Visst, det är en Duette, men bara en halv caross. Ska jag säga Lisa? //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela