J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

1000 grader i bastun

Publicerad 2010-03-17 17:36:44 i Allmänt

Sitter i soffan, förvånande inte sant?, på Tv:n rullar scrubs men jag kollar på skrattande bäbisar. Inte illa va? ;D
Vi var ute i funparken nyss och tog lite kort. Jag kan väl inte direkt påstå att jag är så bra på att hoppa eller snurra 200 varv i luften och landa på fötterna igen, men jag tycker det är kul och det är väl iaf. huvudsaken, right?
Här in the who valley finns det en skidskola där man lär sig hoppa och greja, tror ni inte att hela den gruppen med 7 åringar står uppe i hoppbacken när vi kommer?! Till råga på allt så är det en typ 20 årig kille som håller i trådarna, shit vad dum jag kände mig. Fast han kommer aldrig se mig igen, så varför ska jag bry mig? Här skulle jag kunna sväva ut och snacka om allt mellan himmel och jord, men min svenska lärare har sagt till både mig och en kompis att vi ska hålla oss till ämnet, så därför... ( Ta inte illa upp nu läraren om du läser. ) Shit, tänk om läraren skulle följa min blogg och sätta betyg efter det, då skulle jag ligga risigt till. Riktigt jäkla risigt till.
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela