J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

jakten på lycka

Publicerad 2010-06-08 12:34:55 i Allmänt

Den här dagen skulle jag nästan kunna varit utan. Vi har köpt en av fyra pressenter till mentor och snackat lite om klassfesten. Vi ska och handla oxå, hehe vi får väl se vad vi kommer hem med.

Imorgon är det bal, jag är nog så klar jag kan bli so far. Ska vara hos frissan klockan ett imorrn, kommer sedan fara hem illa kvickt och bli sminkad av Fredde/ hennes kompis sen är det nog dags att fara ut till Kesäter där själva balen äger rum. Måste öva på att komma ur bilden oxå, den är pritty lågo om man säger så.


Ikväll ska jag rida, Anton och vi ska ha dressyr. Sen ska jag tvätta håret med bara schampo, japp bara schampo, inget balsam. Det är lättare att göra frisyrer då sa frissan, när håret inte är så glatt. Kommer bli ett helvete att reda ut. Men jag e int bitter!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela