J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag vill bli något stort som folk vill ha

Publicerad 2010-06-07 00:08:46 i Allmänt

Det finns så väldigt mkt fint att säga. Tillexempel det här som jag såg på loobook:

I speak because I can

I´ll be strong enough to try

If you never do anything you never become anyone.

Here comes the sun

Fuck the system

And still we belived in it all

Under the trees

Living on a diet of chocolates & cigarettes

Och så måste jag lägga till den här: Jag har hela världen till mitt förfogande

Och så blev jag så glad när jag hörde den här låten på radion:

Oj vad jag pluggade text till hennes låtar alltså! Och det var det värt, finns en hel del att hämta ut dom. ''Talking about an revolution''  //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela