J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Grattis sverige

Publicerad 2010-06-06 23:18:58 i Allmänt

Nationaldag idag.
Jag har firat det med en massa saker. Gått sköna promenader, ( yes, plural, jag kommer ha fittaste kroppen tack vare hunden! ) kännt mig vuxen genom att snackat lite skvaller med vuxen nere på byn, ( haha, nere på byn! Det låter ju helt sjukt ) städat, trixat med klänning, krånglat med poolen, ätit oliver och balsamvinäger.

Balsamvinäger är jättegott! Det är gott till salladsblad, tomat, gurka, majs, bröd, potatis, oliver, kött av alla de slag. Det är som lingonsylt fast tvärt om i smakerna.

Jag ska gå på mitt livs första bal på onsdag.
Jag har idag bränt mig på axlarna, jag är inte ens brun, jag är röd, fått diverse skrapsår all over, haft sönder tre naglar.
Jag brukar inte bränna mig, jag brukar inte få skavsår av hundar och pooler och mina naglar är rätt hållbara.
Det kan va ett tecken, jag ska inte gå på balen. Nej, i så fall struntar jag i tecken!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela