J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Glad midsommar!

Publicerad 2010-06-25 10:27:22 i Allmänt

Jag har nog fått lite färg på benen, det är bra. Sen att jag har rivmärken, myggbett och blåmärken på dom oxå, det är en annan sak!

Igår bakade jag tre tårtbottnar, två tills ikväll och så var det meningen att vi skulle käka tårta med Tommy och Christer, men så blev det inte.
En tårtbotten över och en stundande brunch...
Alla som kollat på Leila bakar vet att man inte kan ha en brunch utan tårta! Idag fyller jag den med kesella jordgubb/lime och lägger grädde och jordgubbar på toppen och jag tror det blir smaskens! receptet stod på en gräddförpackning, kommer från Arla.

Nu ska jag klä mig i kavaj, pudra på lite smink och fara iväg med Lisa. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela