J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

blahahah

Publicerad 2010-06-19 13:40:29 i Allmänt

Kontrollfreaket lät inte Fredde laga lunch härmodagen, men avböjde faktiskt att garnera smörgåstårtan som står i kylen. Det är BRA!
Nej, skulle jag vart med skulle jag nog bara vilja göra allt själv. Fast åandra sidan kunde det ju inte bli fel, mamma är kung i köket och Fredde går estet bild ( ja, hon har öga för tillochmed garnera tårtor! )

Jag sprang en sväng ist. det kändes bra, men jag visste inte att det skulle vara så snårigt som det var. Mina ben liknar en klösbräda till katten.

Ska försöka hinna med ett kakbak idag oxå.
//H

Kommentarer

Postat av: Tageellen

Publicerad 2011-07-05 07:26:25

Very interesting site --- quite informative

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela