J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Visst behöver man musik när man ska packa?

Publicerad 2010-07-19 08:51:33 i Allmänt

Igår fick vi fart på Lisa!
Det var någon typ av spole som skulle leda ström, men som ledde lite för mkt ström. Det är fixat nu, så numera korsar inte + och - varandra. Kanske? ( Jag kan för lite om motorer för att signa det där. )
Pappa skulle försöka få tag på nya framgafflar oxå, tror jag det var. Vad tilför dom? Kommer inte ihåg. Och så skulle växellådan behöva ses över lite oxå. Och basen. Haha, det här projektet kommer vi inte va klara med tills jag får körkort!

Vilket fall, jag är smutsig om fingrarna, motorolja och annat skräp går inte bort i första taget! Fast ska jag vara ärlig så har jag ingenting emot det. Jag ska ju inte på nobelmiddag än.

Nu ska Lisa och jag ut och göra vägarna osäkra igen!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela