J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Vet inte ens vad han heter på riktigt

Publicerad 2010-07-15 13:42:53 i Allmänt

Det här en människa jag knappt vet någonting om, men ändå gillar, mkt.
Jag vet att han gjort saker som man inte ska göra.
Han ser ju rätt sliskig ut egentligen, vilket i vanliga fall får mig att springa långt bort.
Han är en gubbe fast han vägrar inse det.
Gamla gubbar ska varken ha fläta eller hästsvans, men eftersom han inte vet att han är en gubbe så har han både fläta och hästsvans, vilket i vanliga fall oxå skulle få mig att springa långt bort.

Varför gillar jag en sliskig gubbe med fläta då?
Kanske för att han vägrar inse att han är gubbe med fläta.
Kanske för att han spelar i bandet Eldkvarn som gör grym musik.


//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela