J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

saknas bara en skarfs runt håret

Publicerad 2010-08-01 01:22:31 i Allmänt

Pappa och jag tankade på en mack när vi åkte hem. Jag tror nästan på allvar att Volvo 740 hade årsmöte där. Visste nästan inte att det fanns så många sådana kvar! Och det roligaste var att alla förare var under 25. Jag frågade pappa om han oxå åkte till macken, parkerade och försökte vara cool. Ja, tänka sig, det gjorde han med! Lite sött, jag menar en 740. Inget illa menat mot alla 740 nu, men ska man ragga på något levande kanske inte 740 är det opptimala, eller?
Jo, lite sött var det allt.

Det har slagit mig att jag är en volvoraggare. Jag kör en Duette från 64. Då spelar det lixom ingen roll att man inte har spetsiga skor och håret fullt med brylkräm. Man är en Volvoraggare ändå.

Volvon her self står för tilfället. Pappa har köpt ''nya'' skivbromsar ( tror jag det hette ) dom som jag egentligen skulle behöva fanns inte att få tag i, men han på affären trodde det skulle gå med delar från Amazon oxå. Jag håller tummarna!

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela