J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Rock'n'roll ska bli vår grej

Publicerad 2010-07-09 12:00:13 i Allmänt

Dundertåget var först. Jag tänkte på NationalTeatern måste jag säga, väldigt lika. Men jag gillar ju Nationalteatern!


Melissa Horn sedan, hon var som man tror hon ska vara. Jag kunde inte hela hennes repetoar, fast det behövdes inte. Man kunde bara stå och lyssna, det var fint.

Lååång paus

Laleh var bra. Hon och Dundertåget var på den lilla scenen ( vi stod vid stora ) så man hörde inte så jättebra, trots det naiade vi första tonerna till Bjurö Klubb. Den är bra!

Yttreligare lång paus.

Lars Winnerbäck. Han började med att vara ensam på scen. Han var det ett bra tag, nästan så man undra om han hade med sig bandet eller ej.
Jag kan inte så många Winnerbäck texster ( tydligen ) och det ska man nog kunna om man går på konsert med honom. Men de låtar jag kunde, de var KUL!
Jag tror de mest körde nyare låtar, jag kan mest de lite äldre. Extra nummerna kunde jag så det blev ett jättebra avslut på konserten.
Hela kvällen/natten avslutades med kullerbytta-tävling nerför en backe med helt okänd kille och en massa sång och bus på väg till bilen. KUL! ! !
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela