J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Mumford and sons kommer till GBG, and so am I

Publicerad 2010-07-19 08:57:24 i Allmänt

Planer för idag:

Kolla vad jag ska lägga ner i resväskan.
Tvätta det jag ska lägga ner i resväskan, en del av det iaf.
Ta fram resväskan och kolla om jag orkar släpa på en stor eller en liten.

Städa mitt rum så det är fint när jag kommer hem. Det är mkt roligare att komma hem till ett städat hus än ett dammigt hus.

Fara in till stooora staden och köpa present till kusin Sara som ska grattas ikväll.

Tekväll en kortis iaf.

Fira Sara. 
 

Och varför lägger jag ut mitt schema på en blogg? Jag vill bara ha något att skriva för när jag slutar skriva så måste jag ta tag i överstående. Och jag längtar inte.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela