J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Lägesrapport från Vrigstad.

Publicerad 2010-07-21 18:18:10 i Allmänt

Tågresan gick hur bra som helst. Varför? För att jag sov alldeles för lite och var trött och hade en tung väska som jag fick hjälp med. På och av tåget alltså. Sådana personer tycker jag om, sådan ska jag bli. Inte för att jag inte skulle orkat pallra mig upp med den, men för att.. Varför gjorde dom det? Så skinny är jag ju inte.. Just det, för att vara en ''god medmänniska.''
Vad ska du bli när du bli stor? -En god medmänniska. Haha, det vore något för syon.

Jag har ätit en jättegod köttfärsås idag, bra jobbat Mona! Den här dagen kan jg inte klaga på, det finns inget som är stort nog att ta upp. ( Känns dumt att klaga på att det var långt till toan på tåget från min plats, om ni fattar )

//H

ps. När jag väntade på Moster Mona och kusinerna Arvid, Tyra och Oscar så låg jag på en bänk och nästan sov. hur gött som helst! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela