J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag vill ha min fina lilla spotify lista in oppererad i min kropp, så mkt gillar jag musik!

Publicerad 2010-07-01 12:16:57 i Allmänt

Min dator vägrar ta emot ström och batteriet är megasuperduper slut, och vem får lida för det? Jag såklart, men självklart ni, mina fina läsare!

Jag har jobbat i veckan, sovit mkt mer än vanligt, konstterat att Lisa behöver en smärre renovering och lyssnat på P3.
Imorrn ska jag försöka vara frisk för då är det grillchill och poolhäng på Hullagård! Yeah! Det ska bli skönt att få se alla fina flickor igen, det känns som vi inte setts på jättelänge!

Servostyrning är Guds gåva till männskligheten! Alla som kört ett fordon utan servo vet vad jag pratar om, ni andra bör nästan prova så ni uppskattar den sen. Så, tack Gud.

Annars då? Jo, på radion sa hon att alla vill in i det normala samhället. Jaså? Ja, alltid lär man sig något nytt.

//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela