J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag citerar och tänker på hur underbart mitt liv SKA bli!

Publicerad 2010-07-02 09:38:17 i Allmänt

Livet förändras vart jag än går.
Jag kommer ha en vän med en bil som kan ta oss världen runt och tillbaka igen.
Låt mig höra kärlekesn tunga och jag ska klara vad som helst !
Jag ska sätta mig på ett tåg mot Paris och låta Stooora Stockholm vara
Det finns inte en jävel som kommer kilva på mig igen, trots att dom är uppe på taken.
Det är en lång väg ner så jag låter bli att ramla dåliga gatan ner.
Och så sitter jag där vid nån paviljong och pratar med pensionärerna.
Bara mitt hjärta klarar av att slå.

Lika många låtar det finns i världen, lika länge kan jag hålla på.

Förstår ni hur mycket jag gillar musik? Skulle jag kunna skulle jag lyssna på musik hela dagen, hela natten, hela veckan och hela månaden. Det finns så mkt, så mkt fint och så mkt bra att lyssna på. Jag är rädd för at jag inte kommer hinna lyssna på allt vackert innan jag dör, det kommer ju bara mer och mer!

Underbart som Kalle Moraeus sa. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela