J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Jag är ett ''sällsynt exemplar''. And so are you

Publicerad 2010-07-08 13:19:55 i Allmänt

Jag har premiär fiskat i år. Det gick inte så jättebra för mig. Emil fick en aborre, som han råkade spräcka gallan på så den slängde dom. Jag fick ingen fisk med mig hem, men däremot inte bara en, utan två ( ! ) dekaler från någon onlineshop. Till Lisa så klart! Klart bättre än fisk! ;)

Jag bakade bullar igår oxå, dom blev bra. Jag är inte så jättebra på att baka bullar, men den här gången lyckades jag, tror jag. Och så fixade jag lunch, tacopaj. Paj är nog en av de lättaste sakerna man kan laga. Och det är kul, man kan ha i lite vad som helst ju.

//H

Kommentarer

Postat av: Becca (:

Publicerad 2010-07-08 13:27:37

fiiin blogg:)!



Vad tkr du om hårförlängingar?

Postat av: Terjeelena

Publicerad 2011-08-24 10:11:48

nice site keep it up ok

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela