J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Grattis mamma och pappa!

Publicerad 2010-07-03 17:45:07 i Allmänt

Idag har mor och far fått ett ''pris''. Årests Sörmlands bonde. Det innebär en lunch på Julita Wärldshus, en plogspets i silver, lite godis, en penna, lite annat småkrafs och lite ära skulle jag tro oxå! Kanske kan scanna upp lite bilder så småningom. Bild på mig och Donna, riktigt bra faktiskt.

Middag ikväll då?
Gillspett med kyckling och majs i rödvinsmarinad. Gott? Ja, det hoppas jag!

Jag saknar Johanna och Amanda! Tur att den där festivalen är slut i morgon så dom kommer hem nångång!

Och nu så har jag lust att ge er en puss och en stor härlig kram! Bara för att jag har kommit på en sak: Man ska vara glad och positiv. Det blir lättare så och man får inte så många onödiga bekymmer. Det är bra och jag vill vara GLAD, därav pussen och kramen. //H

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela