J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Fredag i Vrigstad

Publicerad 2010-07-23 19:20:08 i Allmänt

På söndag ska vi till High Chaparral! Man måste ju spana in sitt framtida jobb. Ha! Hillan och Chaty tycker inte det är något bra sommarjobb. WHAT!?

Gillen är tänd och himlen blir bara mörkare och mörkare, nu snackar vi svensksommar! Jag åt nyss en cocosboll, ni vet en sån med skum inne i, den var god. Jag brukar inte gilla sådana, för söta. Glad överraksning!

Jag längtar tills Way out West, längtar tills Håkan konserten och längtar tills jag får träffa min fina kompisar där hemma. Jag trivs jättebra här, det är inte det, men jag saknar dom som i vanliga fall fyller mina dagar med skratt och kramar.

Mamma har berättat att när jag var liten och vi skulle åka hit till Vrigstad en gång, så hann vi förbi postlådan hemma ( ca 20 m från vår grind ) innan jag sa '' Jag saknar pappa.''

/ ingen kommentar /

Nu ska jag hjälpa min fina kusin Arvid som kom hem med en sprojlans ny dator nyss
//H

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-24 10:38:37

Jag längtar så att det ibland känns lite som om jag ska spricka efter Göteborg. Sen saknar jag dina lagoma hårda kramar också. Osså dig förstås! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela