J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

''Det var jag som slutade lycklig''

Publicerad 2010-07-20 00:22:30 i Allmänt

Imorgon far jag fram och tbx, huller om buller, överallt och ingenstans, inside out, bakofram och uppochned.

Börjar med rida med Becca och havremoppen Freja. Hoppning står på schemat tror jag. Kul!
Sen ska mamma och jag till nån biogas anläggning somwhere. Sånt är kul. Jag tror biogas innebär att man bränner avfall och bildar energi. Fråga imorrn igen, då är jag expert! Hehe
På kvällen kanske, förhoppningvis, det blir någonform av avslutnings-middag/fika/träff/kramkalas. Både Johanna, Thomas och jag åker nämligen ifrån stan ( nej, förlåt, samhället ) ett litet tag. ca 50% av en månad närmare bestämt. Haha, ja nånting fick jag med från Vidåker.

Sen är det bäst för mig själv att jag packar.

//H

ps. lyssnar på Hästpojken. Bra? Kanske, har inte bestämt mig än. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela