J h u l t g r e n

Look! I'm as high as the sun.

Det är så logiskt

Publicerad 2010-07-26 10:53:22 i Allmänt

Det verkar som att invånarna i den lilla staden Vingåker är utan vatten. En liten fågel ( fb ) kom och viskade i mitt öra.

Ja, det var nog en bra vecka att vara borta på. Ikväll kan det ju inte bli mkt till tekväll. Hehe, nej skämt åsido, men oj, vad jobbigt att inte ha något vatten. På allvar.

Idag styr vi kosan mot Vetlanda. Vad kan jag om Vetlanda? Lena PH kommer därifrån och dom pratar kul. Kankse kan uppdatera mig lite idag då!


//H

ps. Jag sov i Arvids säng inatt. Oscar ville oxå göra det, fine tänkte jag. Nemos Problemos. Jag la mig i en sackosäck nångång mitt i natten. Det var visst lite problemos...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela